به گزارش مشرق، مهدی فضائلی، معاون دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در توییتر نوشت: ‏می دانید ‎روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیشنهاد نمایندگان موسوم به جریان ‎چپ (‎اصلاح‌طلبان امروز) دور سوم ‎مجلس شورای اسلامی و مصوبه آن مجلس بود؟!

چرخش های این جریان عجیب و بسیار قابل مطالعه است!

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیشنهاد چه کسی بود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدرضا کیانفر US ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 12
    . مهدی فضائلی فعال سیاسی توئیتید: ‎چرخش‌های اصلاح‌طلبان عجیب است زیرا در مجلس سوم پیشنهاد ‎روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را دادند. آقای فضائلی، اینکه امروز بشر با دیروزش و فردایش با امروزش متفاوت باشد کاملاً طبیعی و نشانه رشد شخصیت و تکامل فرهنگ اوست اگر غیر از این می‌بود باید عجیب می‌دانستید. می‌روم وز سر حسرت به قفا می‌نگرم، خبر از پای ندارم که زمین می‌سپرم. گر به دوری سفر از تو جدا خواهم ماند، شرم بادم که همان سعدی کوته نظرم. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،
    • سعید IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 1
      جناب کیانفر ، جنابعالی طوری صحبت می کنی که انگار استکبار جهانی نسبت به گذشته تغییر کرده است. آیا دشمنی آمریکا نسبت به ایران کم شده یا از بین رفته که جنابعالی پیشنهاد قطع دشمنی با آمریکا را می دهی؟!!! همین آمریکا نبود که در دیماه 98 سردار عزیز ما را ناجوانمردانه ترور کرد؟!!! همین بایدن رییس جمهور فعلی آمریکا ، از این اقدام جنایتکارانه رسماً حمایت کرد. برای قطع تهدیدات خارجی باید اینقدر قوی شویم که دشمن جرات نکند اقدامی علیه ما انجام دهد. در حال حاضر اقتصاد پاشنه آشیل کشور است، اگر در زمینه اقتصاد قوی شویم(این کار کاملاً امکانپذیر است)، با خنثی شدن تحریم ها ، تحریم ها خود به خود رفع هم می شود(مثل رفع شدن تحریم بنزین)، چون دیگر تحریم کشور برای آمریکا به صرفه نیست.در ضمن ، تهدیدهای امریکا علیه کشورهای مستقل مثل ایران به خاطر اینه که می خواهد مثل دوران پهلوی زیر سلطه آمریکا باشند، هنوز متوجه این بدیهیات نشدی؟!!!! در ضمن ، آزادی بیان در کشور به رسمیت شناخته شده وکسی مخالف آن نیست، ولی برخی افراد همان حرفهای دشمن را در داخل تکرار می کنند، با این حال کسی هم کاری با آنها ندارد.چند نفر از اصلاح طلبان در توییتهای مختلف عملکرد اقتدار افرین و افتخار آمیز سپاه پاسداران را بی اهمیت دانسته و حتی زیر سوال برده اند (اینها به نظر شما نشانه رشدشخصیت و تکامل فرهنگه؟!!!) و برخوردی هم با آنها نشده است.البته ظاهراً جنابعالی نقد نظرات اصلاح طلبان را منافی آزادی بیان می دانید!!!!!! باعث تاسفه که نظرات امروز اصلاح طلبان در همراهی با آمریکا ی جنایتکار و سلطه طلب را نشانه رشدو تکامل فرهنگ اصلاح طلبان می دانید!!!! برجام بی فرجام و خسارت بار به خوبی اشتباه بودن نظرات امروز اصلاح طلبان را اثبات می کتد، لطفاً به شعور مخاطب توهین نکنید.
    • NL ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      2 0
      چرا نان به نرخ روز خوریشون نباشه؟ چرا نفاقشون نباشه برای نفوذ؟ اتفاقا اشغال سفارت آمریکای تروریست کار درستی بوده وگرنه الآن ایرانی وجود نداشت! چرا با این سابقه اینها الآن همه حرفهای آمریکا رو تکرار میکنند؟ خیانت از این بالاتر همراهی با آمریکا که دنبال نابودی ایران در جهت منافع اسراییله؟
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 1
    جالب بود
  • نیما HK ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 1
    آدم با آدم فرق می کند شخصی مثل اردشیر زاهدی علی علیزاده امید دانا از دشمنی با جمهوریی اسلامی میرسند با دوستی با نظام اسلامی شخصی همچون اکثر اصلاح طلب ها و احمدی نژاد نیز به از دوستی به دشمنی میرسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس